فروش نهال زغال اخته قزوین

فروش نهال زغال اخته قزوین با ارزان ترین قیمت برای علاقمندان قابل عرضه می باشد. زغال اخته در مناطق وسیع از جمله قاره ی اروپا. آسیا به ویژه ایران و در مناطق قفقاز و ارمنستان رشد می کند. شکوفه های این درخت در اواخر زمستان و یا در اوایل بهار قبل از رویش برگها قابل رویت می باشد. که شکوفه های آن به رنگ زرد می باشد. و همین شکوفه ها در اواسط فصل تابستان به میو ه ی زیبایی مثل زغال اخته تبدیل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

رابطه نهال زغال اخته با نور

نهال زغال اخته را می توان در شرایط با نور کامل آفتاب یا حالت نیمه سایه و یا نیمه آفتاب کاشت. زیرا مکان سایه مانع از گل دادن و به وجود آمدن میوه می شود.

فروش نهال زغال اخته

رابطه نهال زغال اخته با دما

زغال اخته در فصل زمستان تا حدودی دما را تحمل می کند. اما با فصل گرم تابستان سازگاری چندانی ندارد. به ویژه در مناطقی که رطوبت کم است.

یکی از دلایل به وجود نیامدن این میوه مناطق گرم و خشک می باشد. فصل گرم تابستان و وزش باد خشک باعث می شود برگهای این درخت ریخته و ظاهری بیمارگونه پیدا کند.

فروش نهال زغال اخته

رابطه نهال زغال اخته با خاک

نهال زغال اخته سختگیری چندانی با خاک ندارد. در خاکی که بافت آن متوسط باشد و دارای زهکش مناسب باشد قابل رشد می باشد. خاک این میوه اگر به شکل ارگانیک باشد به رشد آن کمک می کند.اگر صبر کنیم درخت بزرگتر و بالغتر شود. دیگر نیازی به استفاده از کود نیست.

آفت و بیماری

نهال زغال اخته را آفت یا بیماری خاصی تهدید نمی کند. اما ممکن است به دلیل وجود پشه هایی بر روی شاخه های آن گال ایجاد شود. و برگهای آن بدشکل شود. اما این برگها می ریزد و شاخه هایی که برروی آن ها گال ایجاد شده دیگر گل نمی دهند.

 فروش نهال زغال اخته

شایان ذکر است بیشترین مرکز فروش نهال زغال اخته و آلو برقانی در قزوین می باشد. به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی استان قزوین به خصوص منطقه الموت جهت پرورش نهال زغال اخته مجموعه های زیادی اقدام به پرورش و عرضه انواع نهال زغال اخته یک ساله، دوساله، سه ساله و غیره با کیفیت درجه یک نموده اند. لازم به ذکر است بهترین نهال زغال اخته و انواع زغال اخته خشک و تازه در این منطقه می باشد. جهت اطلاع از قیمت و شرایط خرید و فروش نهال زغال اخته با کیفیت می توانید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما